Uspeh i prepoznatljivost svake organizacije i brenda danas su u rukama stručnjaka za odnose sa javnošću. Na progamu Komunikacije i odnosi sa javnošću proučavamo sve aspekte komunikacije. Studenti stiču teorijska znanja i veštine iz domena primenjenih komunikacija, razumeju probleme komunikacije u različitim kontekstima i obrazuju se za profesionalno bavljenje internim i eksternim komunikacijama organizacije ili kompanije.
Departman za medije i komunikacije, za razliku od tradicionalnog akademskog pristupa, ne razdvaja teoriju i praksu. Kroz jednogodišnje master studije, studenti stiču interdisciplinarna znanja – od teorije komunikacija do storytelling-a, od korporativnih komunikacija do alternativne ekonomije, od kreativnih strategija do savremenog liderstva. Po završetku studijskog programa student stiče zvanje Master komunikolog.
Zašto studije komunikacija i odnosa sa javnošću na FMK?
- Podsticajno okruženje za sticanje znanja i lični razvoj.
- Kurikulum koji studentima omogućava da pored obaveznih biraju i izborne predmete i time kreiraju obrazovni portfolio koji je u skladu sa njihovim interesovanjima.
- Vrhunski, međunarodno, regionalno i lokalno priznati stručnjaci koji kroz interaktivnu nastavu, organizovanu u grupama i kroz mentorski rad, studentima približavaju teorijska istraživanja i relevantne studije slučaja iz savremene poslovne prakse.
- Elektronske stranice predmeta na kojima su postavljene sve nastavne jedinice predmeta, uz dodatnu literaturu i linkove ka različitim sadržajima relevantnim za nastavne jedinice.
- Vannastavne aktivnosti koje studentima omogućavaju da se uključuju u različita regionalna istraživanja, konferencije i seminare.
- Upis
Za upis na master studije konkurišu kandidati koji su tokom prethodnog školovanja ostvarili 240 ESPB ili diplomirali po starom zakonu. Prijemni ispit čine motivaciono pismo i razgovor sa komisijom, na koji ćemo vas pozvati nakon što popunite i pošaljete prijavu za upis.
- Program
I semestar
Kreativne strategije
Moderne tehnologije donošenja odluka
Metodologija naučno-istraživačkog rada
Storytelling Across Media
Alternativne ekonomije u kulturi i umetnosti: kreativne komunikacije
Liderstvo i razvoj menadžmenta
Šta je izraz i koja je moć izražavanja?II semestar
Upravljanje organizacijom
Moć pripovedanja u medijima
Pregovaranje i javno predstavljanje
Kreativne industrije: otvorena proizvodnja u kulturi i umetnosti
Tehnologije i tržišta kreativnog mišljenja (studije kreativnosti)
Šta je to (socijalni) gest? - Profesori
Prof. dr Jelena Sladojević Matić
Prof. dr Aleksandar Fatić
Prof. dr Petar Bojanić
Kontakt
MS: Komunikacije i odnosi sa javnošću
Departman za medije i komunikacije
Karađorđeva 65, Beograd
060/2626 474
011/2626 474
medijikomunikacije@fmk.edu.rs