Interdisciplinarni master program koji omogućava unapređivanje kreativnog delovanja i kritičkog mišljenja u oblasti kreativnih industrija.
Specifičnost ovog programa je povezivanje praktičnih veština sa teorijskim znanjima kao sastavnim delom umetničkog, medijskog i kulturnog delovanja, istraživanje kontekstualnih okvira kao što su javni prostori, društvene mreže i online platforme – od kreativne ekonomije, preko startapa i preduzetništva, do novih biznis modela u kreativnim industrijama. Studenti uče da razumeju i interpretiraju savremena tržišna kretanja, kao i ulogu kreativnih procesa u kreativnim industrijama, komunikacijama i ekonomiji. Na ovom studijskom programu pratićemo i kritički analizirati procese „kreativizacije“ globalnih kulturnih praksi i ekonomije, uključujući njihovo značenje, uzroke i posledice; identifikovati pozitivne, ali i negativne efekte ovog procesa; prepoznavati i sagledavati ključne trendove i analizirati probleme i predložena rešenja za primenu kreativnog mišljenja u kulturnim i kreativnim industrijama. Po završetku studijskog programa student stiče zvanje Master komunikolog u oblasti kreativnih industrija.
- Upis
Za upis na master studije konkurišu kandidati koji su tokom prethodnog školovanja ostvarili 240 ESPB ili diplomirali po starom zakonu. Prijemni ispit čini razgovor sa komisijom, na koji ćemo vas pozvati nakon što popunite i pošaljete prijavu za upis.
- Kursevi
Izabrani kursevi:
Uvod u kreativne industrije i kreativne komunikacije
Kreativne strategije
Startap i preduzetništvo: kreativne komunikacije
Film u kontekstu savremene kulture
Moć pripovedanja u medijima
Psihologija advertajzinga
Tehnologije i tržišta kreativnog mišljenja
Alternativne ekonomije u kulturi i umetnosti
Istraživački projekat
Kontekstualne kulturalne i umetničke prakse
Popularna kultura i izvođačke umetnosti - Profesori
Kontakt
MS: Kreativne industrije
Departman za medije i komunikacije
Karađorđeva 65, Beograd
+381 11 2626 474
060/2626 474
069/2626 474
fmk@singidunum.ac.rs