Osnovne studije:
Digitalni marketing

Oglašavanje na internetu poslednjih godina prevazilazi ulaganje u tradicionalne medije na najrazvijenijim tržištima sveta. Google postaje medij kome se najviše veruje posle rođaka i prijatelja, a broj korisnika Facebook-a stvorio je najveću državu na svetu. Program osnovnih studija digitalnog marketinga nudi sticanje znanja i veština neophodnih za rad u svim savremenim poslovnim organizacijama.

Kroz četvorogodišnje osnovne studije, studenti stiču interdisciplinarna znanja – od temeljnih marketinških teorija do razvoja marketinga u digitalnom dobu, od društvenih mreža do onlajn preduzetništva, od video i content marketinga do veb analitike i praćenja uspešnosti digitalnog poslovanja.

Predavanja se sprovode po principu digitalne učionice (Digital classroom), gde se sistem onlajn učenja (Moodle) kombinuje sa zatvorenim Facebook grupama, u nastavi koriste video tutorijali i u goste zovu zvučna imena iz oblasti poput interneta stvari (IoT), optimizacije sajta na internet pretraživačima, knjigovodstva za onlajn preduzetnike i popularni YouTube-ri. Pored diplome, studentima na programu Digitalni marketing pruža se mogućnost da steknu i sertifikate Gugl oglašivačke akademije, Gugl Digitalne Garaže, Gugl Analitike i Fejsbuk Bluprinta, čime se osnažuju na tržištu rada i daje im mogućnost izbora između rada u agenciji, kompaniji, freelance ili preduzetništva.

Zašto digitalni marketing na FMK?
  • Jedno od najtraženijih zanimanja na tržištu rada, u zemlji i svetu: Digital Marketing Specialist, Social Media Manager, Community Manager, CRM Manager, SEO Specialist, PPC/Display Specialist.
  • Vrhunski profesori i predavači, koji pored teorijskog imaju i višegodišnje iskustvo radeći u kreativnim habovima, biznisu, IT/ICT kompanijama, Google-u, inovativnim start-up firmama, agencijama.
  • Pored diplome o završenim studijama, studenti stiču i međunarodno priznate sertifikate Google Digital Garage, Facebook Blueprint, Google Academy for Ads, Google Analytics, Microsoft Office.
  • Osnaživanje studenata da nakon završenih studija započnu sopstvenu preduzetničku
    karijeru – u svojoj firmi ili freelance, za domaće i inostrane klijente, sa bilo kog mesta u svetu koje poseduje brz internet.
  • Digitalna akademija, gde tokom semestra vrhunski predavači iz oblasti digitalnog marketinga prenose najbolja svetska iskustva i trendove studentima.
  • Program koji se svake godine prilagođava tehnološkim i promenama u marketingu, obrađivanjem najaktuelnijih svetskih tema i trendova.
  • Praksa u preko 200 kompanija, po izboru studenta, uz mogućnost stalnog zaposlenja za najbolje praktikante.

Upis

Za upis na osnovne studije konkurišu kandidati koji imaju završeno četvorogodišnje srednjoškolsko obrazovanje. Za direktan upis na II i III i IV godinu studija konkurišu kandidati koji su završili studije ili studiraju, a stekli su uslov za upis na II, III odnosno IV godinu studija na nekom od srodnih fakulteta. Svi kandidati će biti pozvani na prijemni ispit nakon što popune i pošalju prijavu za upis.

Na Fakultetu za medije i komunikacije prijemni ispit nije osmišljen kao sistem eliminacije već kao prva prilika da se upoznamo i da saznamo više jedni o drugima. Prijemni ispit čini motivaciono pismo (do jedne strane teksta o vašim motivima za izbor ovog studijskog programa), razgovor sa komisijom i test iz engleskog jezika.

Kursevi

Neki od kurseva koje ćete slušati na ovom programu su:
Osnove digitalnog marketinga
Internet oglašavanje
Google Academy for Ads – više o kursu
Marketing na internet pretraživačima (SEO/SEM) – više o kursu
CRM – više o kursu
Content Marketing Storytelling – više o kursu
Veb analitika i merenje učinka digitalnih kampanja – više o kursu
Start-up i preduzetništvo – više o kursu
Mobilni marketing – više o kursu
Email marketing – više o kursu
Društvene mreže
Veb dizajn; UX/IA veb sajta

Profesori

RUKOVODILAC PROGRAMA

Prof. dr Nataša Krstić
više o predavaču

Prof. dr Đorđe Baljozović
više o predavaču

Vojislav Žanetić
više o predavaču

Aleksandar Petković
više o predavaču

Milan Gajić
više o predavaču

Lazar Džamić
više o predavaču

Ljiljana Boljanović
više o predavaču

Simona Žikić
više o predavaču

Istok Pavlović

Ivan Rečević
više o predavaču

dr Sandra Nešić
više o predavaču

Lada Paunović
više o predavaču

Branimir Brkljač

Kontakt

OS: Digitalni marketing
Departman za medije i komunikacije
Karađorđeva 65, Beograd
+381 11 2626 474
fmk@singidunum.ac.rs