Oglašavanje na internetu poslednjih godina prevazilazi ulaganje u tradicionalne medije na najrazvijenijim tržištima sveta. Google postaje medij kome se najviše veruje posle rođaka i prijatelja, a broj korisnika Facebook-a stvorio je najveću državu na svetu. Program osnovnih studija digitalnog marketinga nudi sticanje znanja i veština neophodnih za rad u svim savremenim poslovnim organizacijama.
Kroz četvorogodišnje osnovne studije, studenti stiču interdisciplinarna znanja – od temeljnih marketinških teorija do razvoja marketinga u digitalnom dobu, od društvenih mreža do onlajn preduzetništva, od video i content marketinga do veb analitike i praćenja uspešnosti digitalnog poslovanja.
Predavanja se sprovode po principu digitalne učionice (Digital classroom), gde se sistem onlajn učenja (Moodle) kombinuje sa zatvorenim Facebook grupama, u nastavi koriste video tutorijali i u goste zovu zvučna imena iz oblasti poput interneta stvari (IoT), optimizacije sajta na internet pretraživačima, knjigovodstva za onlajn preduzetnike i popularni YouTube-ri. Pored diplome, studentima na programu Digitalni marketing pruža se mogućnost da steknu i sertifikate Gugl oglašivačke akademije, Gugl Digitalne Garaže i Gugl Analitike, čime se osnažuju na tržištu rada i daje im mogućnost izbora između rada u agenciji, kompaniji, freelance ili preduzetništva. Po završetku studijskog programa student stiče zvanje Diplomirani komunikolog u oblasti digitalnog marketinga.
Zašto digitalni marketing na FMK?
- Jedno od najtraženijih zanimanja na tržištu rada, u zemlji i svetu: Digital Marketing Specialist, Social Media Manager, Community Manager, CRM Manager, SEO Specialist, PPC/Display Specialist.
- Vrhunski profesori i predavači, koji pored teorijskog imaju i višegodišnje iskustvo radeći u kreativnim habovima, biznisu, IT/ICT kompanijama, Google-u, inovativnim start-up firmama, agencijama.
- Pored diplome o završenim studijama, studenti stiču i međunarodno priznate sertifikate Google Digital Garage, Google Academy for Ads, Google Analytics, Microsoft Office.
- Osnaživanje studenata da nakon završenih studija započnu sopstvenu preduzetničku
karijeru – u svojoj firmi ili freelance, za domaće i inostrane klijente, sa bilo kog mesta u svetu koje poseduje brz internet. - Digitalna akademija, gde tokom semestra vrhunski predavači iz oblasti digitalnog marketinga prenose najbolja svetska iskustva i trendove studentima.
- Program koji se svake godine prilagođava tehnološkim i promenama u marketingu, obrađivanjem najaktuelnijih svetskih tema i trendova.
- Praksa u preko 200 kompanija, po izboru studenta, uz mogućnost stalnog zaposlenja za najbolje praktikante.
- Upis
Za upis na osnovne studije konkurišu kandidati koji imaju završeno četvorogodišnje srednjoškolsko obrazovanje. Za direktan upis na II i III i IV godinu studija konkurišu kandidati koji su završili studije ili studiraju, a stekli su uslov za upis na II, III odnosno IV godinu studija na nekom od srodnih fakulteta. Svi kandidati će biti pozvani na prijemni ispit nakon što popune i pošalju prijavu za upis.
Prijemni ispit se sastoji od:
- motivacionog pisma: kandidati šalju jednu stranu kucanog teksta u kojem predstavljaju sebe, svoja interesovanja i motive za upis izabranog studijskog programa.
- razgovora sa komisijom: kandidati će putem imejla pred prijemni ispit dobiti da pročitaju tekst od nekoliko stranica, koji će na dan prijemnog ispita analizirati u razgovoru sa komisijom. Komisija će sa kandidatima diskutovati o glavnim idejama teksta, kao i motivaciji kandidata za upis odabranog studijskog programa.
- Program
I godina
Upoznavanje sa osnovama marketinga i teorijom medija i komunikacija, marketing i oglašavanje na internet pretraživačima, poslovne komunikacije, digitalna pismenost.II godina
Upoznavanje sa kanalima digitalnog marketinga, marketinškim komunikacijama, veb-analitikom, osnovama veb-dizajna i odnosima sa javnošću.III godina
Detaljnije izučavanje različitih kanala digitalnog marketinga, osnove menadžmenta i veb-programiranja, marketing kroz sadržaj i copywriting.IV godina
Razumevanje internet poslovanja i ponašanja potrošača, izučavanje alata i metodologija za kreiranje digitalnih proizvoda i pokretanje biznisa, dizajn korisničkog iskustva, vizuelizacija podataka i programski zakup medija. - Profesori
Kontakt
OS: Komunikacije – digitalni marketing
Departman za medije i komunikacije
Karađorđeva 65, Beograd
+381 11 2626 474
060/2626 474
069/2626 474
fmk@singidunum.ac.rs