Advertajzing u prošlosti i sadašnjosti

By 23.10.2020Kursevi

Advertajzing u prošlosti i sadašnjosti

Kurs se bavi uticajem političkih, društvenih, kulturnih i umetničkih okolnosti na advertajzing. Studenti će se detaljno upoznati sa istorijskim razvojem advertajzinga kao posebne privredne grane, kulturne delatnosti i profesije.

Advertajzing prošlost i sadašnjost FMK

Studenti će razumeti prirodu odnosa između advertajzinga i vremena u kome se advertajzing delovanje odvija, biti osposobljeni za sagledavanje povezanosti društvenih, kulturnih i političkih okolnosti i advertajzinga, raspolagati znanjima o uspešnim i neuspešnim advertajzing kampanjama u prošlosti, i biti u stanju da ta znanja primene u savremenim okolnostima.

Teme

Advertajzing, primenjene komunikacije, kampanje

Predavač

Predrag J. Marković
predrag.j.markovic@fmk.edu.rs

Program

OS: Komunikacije i odnosi sa javnošću
Departman za medije i komunikacije