Display & Programski zakup medija
Oglašavanje na internetu često se menja i pod velikim je uticajem promena u načinu konzumacije medija. Ovaj kurs na završnoj godini studija ima za cilj razumevanje najnovijih strategija internet oglašavanja putem veb banera, odnosnih formata, kreativnih rešenja, najnovije tehnologije, ad-servera i modela zakupa medija, zajedno sa postavkom merljivih ciljeva.

Iako su blokiranja oglasa na internetu jedan od trendova digitalnog marketinga, zajedno sa fenomenom baner slepila, studenti programa Digitalni marketing naučiće kada je i na koji način oglašavanje putem veb banera učinkovito za oglašivače. Naučiće da odaberu odgovarajuće kanale i formate za zadate ciljeve (podizanje svesti/awareness ili povećanje učinka/performance) i umeće da evaluiraju postignute rezultate u odnosu na zadate ciljeve (KPIs). Naučiće na koji način funkcioniše tehnologija koja pokreće današnje display oglašavanje (ad serving i tracking) i dobiti uvid u display oglašavanje iz ugla oglašivača, agencije i veb sajta na kom se baneri prikazuju.
Teme
Veb baneri (Display), programski zakup medija (Programmatic), zaštita brenda na internetu (Brand safety), Ad serving tehnologija, Oglašivačke mreže u display oglašavanju (GDN)
Predavač
Igor Černiševski
igor.cernisevski@fmk.edu.rs