Kreativne strategije

By 22.12.2017Kursevi

Kreativne strategije

U fokusu istraživanja je problematizovanje pojma kreativnog mišljenja, upoznavanje sa kreativnim rešenjima i subverzivnim praksama kroz primere koji su obeležili pomake u teoriji i praksi vizuelnih umetnosti 20. i početka 21. veka.

Studenti će se upoznati sa modelima kreativnog mišljenja i primenom inovativnih i kritičkih rešenja u praktičnom i teorijskom radu. Upoznaće različite kreativne postupke u rešavanju konkretnih problema na primeru filma, advertajzinga, muzičkog spota i umetničkog rada, kao i primenu kreativnog mišljenja u sopstvenom radu.

Teme

Definicije kreativnog, subverzivno, framing, strategije kreativnog mišljenja, studije slučaja, kreativno u teoriji, kreativno u marketingu, kreativno u vizuelnim umetnostima, kreativno u edukaciji.

Predavač

Prof. dr Jovan Čekić
jovan.cekic@fmk.edu.rs

Program

MS: Kreativne industrije
Departman za digitalne umetnosti