Menadžment u medijima

By 15.12.2017Kursevi

Menadžment u medijima

Medijske industrije današnjice obuhvataju najrazličitije, najdinamičnije, i najmoćnije poslovne strukture, i organizacije, a prisutne su u skoro svakom aspektu ljudskog stvaralaštva i promišljanja. Koje su to sile i težnje koje oblikuju ove svestrane i moćne poslovne aktivnosti i koje su to menadžerske vizije, strategije i prakse koje se primenjuju da bi se došlo do izuzetno vrednih medijskih “poseda”?

Uz prikaz istorijske perspektive, ovaj kurs lociran je u sadašnjost i budućnost, i prikazuje infrastrukture vodećih medijskih organizacija, kod nas i u svetu. Šta su ključne sličnosti i razlike u transakcionim modelima? Koje su to finansijske karakteristike i prakse po kojima se proizvodi medijski sadržaj (content origination) u filmu, televiziji, radiju, muzičkoj industriji, izdavaštvu, onlajn aktivnostima? Analitičkim pristupom, u okviru praktičnih vežbi, dolazi se do interpretacija i stvaranja ugovora, promotivnih materijala, biznis planova, poslovnih strategija, koje odražavaju stvarno stanje u medijskim industrijama. U završnici, ovaj kurs pokazuje kako medijske kompanije rastu, kako se menjaju, a kako ponekad i nestaju u susretu sa ubrzanim promenama koje nameću savremene tehnologije komunikacija.

Teme

Domaća i inostrana medijska produkcija, projekti, menadžment, upravljanje, kontrola, organizovanje projekata i tima, menadžment budžeta, ekonomija i mediji, modeli medijskih institucija, struktura i uloga vlasništva u medijima

Predavač

Stanko Crnobrnja
stanko.crnobrnja@fmk.edu.rs

Program

OS: Novinarstvo i studije medija
Departman za medije i komunikacije