Mobilni marketing

By 20.08.2018Kursevi

Mobilni marketing

Zašto je “mobile” najvažniji komunikacioni kanal dostupan marketarima danas? Koje marketing taktike je moguće koristiti u komunikaciji i aktivaciji mobilnih korisnika? Šta su strateške prednosti koje donose jedinstvene funkcionalnosti mobilnih uređaja i kako ih koristiti u marketingu?

Mobilni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije

Verovatno poznajte barem jednu osobu koja ne koristi računar ili nema internet konekciju kod kuće. Međutim, koliko osoba poznajete bez mobilnog telefona?
Primera radi, čak 6 od 7 ljudi na svetu koristi mobilni telefon, broj korisnika koji pristupa Facebook-u preko mobilnih uređaja je daleko veći od broja korisnika koji mu pristupa preko desktop/laptop računara. A pretraga interneta preko mobilnih uređaja premašila je pretragu preko računara.

Mobilne uređaje najviše koristimo da bismo komunicirali — glasom, tekstom ili pristupom internetu. Da nije mobilnih uređaja, društvene mreže ne bi dosegle popularnost koju imaju. Korišćenje mobilnih uređaja i interneta nam nudi veliki komfor da u bilo kom trenutku imamo brz pristup bilo kojoj informaciji. Sada u pokretu možemo da istražujemo, kupujemo, obavljamo bankarske poslove, poredimo cene, konzumiramo sadržaj i zabavljamo se.

Ukoliko razumemo gde se u ovom skupu različitih aktivnosti nalazi naša ciljna grupa, imaćemo mogućnost da veoma efektivno komuniciramo sa njima i dodatno ih aktiviramo.

Teme

SMS marketing, mobilne aplikacije, mobilni veb sajtovi, pojačana stvarnost (augmented reality), mobilna trgovina (mCommerce), mobilna plaćanja (mPayment), geo-lokacijski servisi, mobilno oglašavanje

Predavač

Aleksandar Petković
aleksandar.petkovic@fmk.edu.rs

Program

OS: Digitalni marketing
Departman za medije i komunikacije