Marketing na internet pretraživačima (SEO/SEM)

By 23.04.2018Kursevi

Marketing na internet pretraživačima (SEO/SEM)

Šta znači SEM, SEO, PPC, SERP, QS, CPC? Zašto je potrebno da veb sajt bude prilagođen za internet pretraživače? Kako se ostvaruje vidljivost na Google-u po ključnim rečima bitnim za biznis? Kojim tehnikama se postiže povećanje posećenosti veb sajta i e-prodaje?

Biti nedovoljno vidljiv na Google-u predstavlja izgubljenu poslovnu priliku, imajući u vidu da više od 70% građana Srbije svakodnevno koristi internet, a više od polovine njih poseti veb sajt prodavca ili brenda pre nego što obavi kupovinu. Iako bi svi želeli da se njihov brend, proizvod ili usluga nađu na prvoj stranici rezultata internet pretrage, Google ne smatra da to svako i zaslužuje. Svetski najdominantniji internet pretraživač – Google danas koristi preko 250 signala za rangiranje pozicije veb sajta i često ih unapređuje, kako bi korisnicima pružio najrelevantnije rezultate internet pretrage.

Da bi Google zavoleo neki sajt, potrebno je najpre da ga opazi i razume njegov sadržaj. Vidljivost sajta na pretraživaču postiže se njegovom tehničkom optimizacijom (Technical SEO). Potom, treba da postoji i poklapanje interesovanja između sajta i potreba internet korisnika, što se postiže optimizacijom sadržaja i meta-oznaka korišćenjem ključnih reči (On-page SEO). Nakon što su se videli i shvatili da dele ista interesovanja, Google će proveriti da li neko u koga već ima poverenje preporučuje sajt kao ugledan u svojoj kategoriji, u vidu linka ili deljenjem sadržaja ka društvenim mrežama (Off-page SEO).

Trostruka ljubav između Google-a i veb-sajta ostvaruje se unapređenjem njegove vidljivosti, relevatnosti i ugleda, i dovodi do toga da se sajt dobro pozicionira u prirodnim rezultatima internet pretrage.

Ako želite da saznate kako funkciniše Google, kako rangira veb sajtove i koje je jedno od najperspektivnijih zanimanja u svetu, upišite studije Digitalnog marketinga na FMK!

Teme

Internet pretraga, kako funkcioniše Google pretraga, prirodni i plaćeni rezultati pretrage, ključne reči, indeksiranje veb sajta

Predavač

Nataša Krstić
natasa.krstic@fmk.edu.rs

Program

OS: Digitalni marketing
Departman za medije i komunikacije