Dr Filip Nenadićdocent

Završio osnovne i master studije psihologije (2012. i 2014. godine) i komparativne književnosti (2013. i 2015. godine) na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu. Doktorirao na odseku za lingvistiku Univerziteta u Alberti 2020. godine. Radio kao asistent na odseku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu (2015-2016) i bio predavač na kursevima na odseku za lingvistiku Univerziteta u Alberti (2019-2020).

Učestvovao na projektima finansiranim od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije i Social Sciences and Humanities Research Council of Canada. Proveo izvesno vreme kao gostujući student-istraživač na Dalhauzi Univerzitetu, Eberhard Karls Univerzitetu u Tibingenu i Univerzitetu u Birmingemu. Stručni saradnik u Istraživačkoj stanici Petnica.

Kursevi profesora

Psihologija učenja i jezika

Psihološki pristupi istraživanjima čitanja i književnosti

Oblast istraživanja

Razumevanje govornih reči, čitaoci i čitanje književnosti, psiholingvistika, individualne razlike

Kontakt

filip.nenadic@fmk.edu.rs

filipnenadic.netlify.app

Izabrane publikacije

Nenadić, F., & Tucker, B. V. (2020). Computational modelling of an auditory lexical decision experiment using jTRACE and TISK. Language, Cognition and Neuroscience (online pre-publication).

Nenadić, F., Coulter, P., Nearey, T. M., & Kiefte, M. (2020). Perception of vowels with missing formant peaks. Journal of the Acoustical Society of America, 148, 1911.

Nenadić, F., Vejnović, D., & Marković, S. (2019). Subjective experience of poetry: Latent structure and differences between experts and non-experts. Poetics, 73, 100-113.

Nenadić, F., & Oljača, M. (2019). Individual differences in literary reading: Dimensions or categories. Psihologija, 52(2), 179-196.

Tucker, B. V., Brenner, D., Danielson, D. K., Kelley, M. C., Nenadić, F., & Sims, M. (2019). The Massive Auditory Lexical Decision (MALD) database. Behavior Research Methods, 51(3), 1187- 1204.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.