Goran Tintor
Diplomirao u oblasti marketinga i ekonomije na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Magistrirao u istoj oblasti na univerzitetu u Notingemu (Velika Britanija) 2002. godine. Dobitnik je prestižne „Chevening“ stipendije Britanskog saveta namenjene talentovanim diplomcima i stručnjacima.
Radi kao konsultant u oblasti marketinga i poslovnog odlučivanja 25 godina. Posle kompanije MPC i agencije „Saatchi & Saatchi / Bates“, poslednjih 17 godina se bavi savetovanjem klijenata na bazi informacija dobijenih analizom potrošača. Prvo kao deo „GfK“ tima od osnivanja 2001. godine, a sada kao suosnivač u kompaniji „Data Do“. Kompanija „Data Do“ primenjuje nauku o podacima i naprednu analitiku u poslovnom odlučivanju. U okviru „GfK“ i „Data Do“ radio je za klijente kao što su: The Coca-Cola Co, Delhaize, Raiffeisen Banka, VIP, Telenor, IKEA, RCC, World Bank, UNDP, USAID, OECD, P&G, Bambi, Kraft, Mercedes, Carlsberg, Heineken, Banca Intesa, Philip Morris, Atlantic, SoGe, Dr Oetker, MasterCard, VISA i mnogi drugi.
Bio je član međunarodnog „GfK“ tima za razmenu znanja i obučavanje u oblasti „Consumer Insight-a“. Predaje Ponašanje potrošača na Mokrogorskoj školi menadžmenta, a predavanja i studije slučaja držao je i na Ekonomskom fakultetu u Beogradu kao i na IAB i IDEA akademiji. Edukativne radionice iz oblasti ponašanja potrošača, marketinga i istraživanja držao je za klijente kao što su Državna lutrija Srbije, Delta Generali, Metalac, Ogilvy & Mather, Regionalna razvojna agencija Zlatibor, i drugi.
Poslednjih nekoliko godina fokusiran je na (i)racionalno ponašanje potrošača u off- i on-line okruženju i pristupe koji pomažu boljem razumevanju takvog potrošača. Prezentovao je na konferencijama u Srbiji, Beču, Pragu, Ljubljani, Zagrebu, Tirani, Sofiji… Na Fakultetu za medije i komunikacije predaje od 2019. godine.