Ivan Rečević
Diplomirao je na Višoj elektrotehničkoj školi na Odseku za nove računarske tehnologije 2002. godine. Radi kao globalni rukovodilac programa analitike elektronske trgovine (Global Channel Analytics Lead) u korporaciji Bayer. Radio je kao strateg i operativac marketing tehnologija (marketing technologist), mentor u okviru StartIt programa, konsultant i predavač u okviru Google akademije na teritoriji Hrvatske i Srbije.
Ima više od dve decenije iskustva u IT industriji, konsaltingu i digitalnom marketingu, a na analitici i merenjima performansi onlajn biznisa radi sa Air Srbijom, Air Sejšelima, Telenorom i drugim svetskim brendovima. Održao je brojna predavanja na konferencijama posvećenih digitalnom marketingu i oglašavanju u Srbiji i Evropi. Dobitnik je Nagrade grada Beograda za tehnološka dostignuća 2011. godine, Zlatne nagrade web strategije za projekat “Frikomanija” Augmented Reality aplikacije 2010. godine, treće nagrade na strukovnoj konferenciji “Superweek” u Mađarskoj 2014. godine. Objavljuje analize tržišta digitalnog marketinga od 2010. godine, autor je bloga posvećenog preduzetništvu, digitalnom marketingu i oglašavanju i kolumne posvećene preduzetništvu na portalu “Moja Firma”.