
Lazar Džamić predavač
Diplomirao pravo na Pravnom fakultetu u Beogradu, 1984. Predavao Media relations na specijalizaciji za PR na poslediplomskim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (1998), održao veliki broj stručnih seminara i treninga za kompanije i klijente, uključujući The Institute of Direct Marketing (IDM), The Marketing Agencies Association (MAA) i Google u Velikoj Britaniji.
Bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj pureplay agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su Waitrose, Virgin Holidays, Visit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando’s i mnoge druge. Jedan je od prvih digitalnih stratega u Britaniji, proglašen je za Top 10 digital player tri godine za redom po anketi magazina Marketing Direct, kao i dobitnik velikog broja stručnih nagrada u Srbiji i Velikoj Britaniji. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i The Guardian. Autor je nekoliko bestseller knjiga u Srbiji.
Kursevi predavača
Content Marketing Storytelling
Upravljanje odnosima sa potrošačima i marketing sa bazama podataka
Moć pripovedanja u medijima
Oblast istraživanja
Digitalni marketing, brending, etika u marketingu, kreativno pisanje
Kontakt
lazar.dzamic@fmk.edu.rs
Izabrane publikacije
Putevi oko znakova. FMK, 2020.
Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič. FMK, 2019.
The Definitive Guide to Strategic Content Marketing. Kogan Page, 2018.
Čaj od šljiva. Laguna, 2015.
Cvjećarnica u Kući cveća. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb; Heliks, Smederevo, 2012.