Digitalni marketingpredavač

Lazar je bivši novinar i saradnik britanskog Gardijana, nekadašnji agencijski kreativni strateg i bivši šef za brend planiranje u Guglovom kreativnom think tank-u ZOO u Londonu. Na Fakultetu za medije i komunikacije predaje predmete Razvijanje odnosa sa potrošačima (CRM) i Marketing kroz sadržaj (Content Marketing) na Departmanu za digitalni marketing.

Predaje na više poslovnih škola i fakulteta u Evropi: na Masteru za promotivne komunikacije na Goldsmiths University u Londonu, E/MBA programu Business School Lausane (BSL), E/MBA programu Ekonomskog fakulteta u Ljubljani, E/MBA programu Rome Business School (RBS) u Beogradu i na Mini MBA Akademiji PwC konsultantske kuće za Centralnu i Istočnu Evropu. Lazar je u Srbiji i popularni autor hit knjiga „Cvjećarnica u Kući cveća“ i „Čaj od šljiva“, kao i zbirke eseja „Putevi oko znakova“ u izdanju FMK Knjige. Živi i radi u Londonu.

Kursevi profesora

Razvijanje odnosa sa potrošačima (CRM)

Marketing kroz sadržaj

Oblast istraživanja

Digitalni marketing, brending, etika u marketingu, kreativno pisanje

Kontakt

lazar.dzamic@fmk.edu.rs

Izabrane publikacije

Putevi oko znakova. FMK, 2020.

Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič. FMK, 2019.

The Definitive Guide to Strategic Content Marketing. Kogan Page, 2018.

Čaj od šljiva. Laguna, 2015.

Cvjećarnica u Kući cveća. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb; Heliks, Smederevo, 2012.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.