Lazar Džamićpredavač

Diplomirao pravo na Pravnom fakultetu u Beogradu, 1984. Predavao Media relations na specijalizaciji za PR na poslediplomskim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (1998), održao veliki broj stručnih seminara i treninga za kompanije i klijente, uključujući The Institute of Direct Marketing (IDM), The Marketing Agencies Association (MAA) i Google u Velikoj Britaniji.

Bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj pureplay agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su Waitrose, Virgin Holidays, Visit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando’s i mnoge druge. Jedan je od prvih digitalnih stratega u Britaniji, proglašen je za „Top10 digital player“ tri godine za redom po anketi magazina Marketing Direct, kao i dobitnik velikog broja stručnih nagrada u Srbiji i Velikoj Britaniji. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i The Guardian. Autor je nekoliko bestseler knjiga u Srbiji.

Kursevi profesora

Content Marketing Storytelling

Upravljanje odnosima sa potrošačima i marketing sa bazama podataka

Oblast istraživanja

Digitalni marketing, brending, etika u marketingu, kreativno pisanje

Kontakt

lazar.dzamic@fmk.edu.rs

Izabrane publikacije

Putevi oko znakova. FMK, 2020.

Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič. FMK, 2019.

The Definitive Guide to Strategic Content Marketing. Kogan Page, 2018.

Čaj od šljiva. Laguna, 2015.

Cvjećarnica u Kući cveća. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb; Heliks, Smederevo, 2012.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.