Prof. dr Nataša Krstićredovna profesorka
Diplomirala i magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Doktorsku disertaciju na temu „Razvoj društveno odgovornog poslovanja kao deo poslovne strategije preduzeća u Srbiji“ iz oblasti menadžmenta odbranila je 2014. godine na Univerzitetu Singidunum. U 2015. godini stekla je zvanje diplomiranog stručnjaka za digitalni marketing (Dip DigM) koje dodeljuje ugledni britanski Institut za direktni i digitalni marketing (The Institute of Direct and Digital Marketing, IDM) na osnovu položene „Profesionalne diplome iz digitalnog marketinga“.
U 2016. godini specijalizirala je i optimizaciju veb-sajta na pretraživačima (Search Engine Optimisation, SEO) na Univerzitetu Kalifornija – UC Davis, a poseduje i sertifikate Google AdWords, Google Analytics, Google Digital Garage i Facebook Bluesteps. Radila je u domaćim i inostranim finansijskim organizacijama (Beogradska banka, UniCredit Bank, Eurobank) na poziciji direktora marketinga i odnosa s javnošću. Bila je članica UO srpske mreže Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija i predsednica Radne grupe za društveno odgovorno poslovanje pri Udruženju banaka Srbije. Angažovana je kao domaći i međunarodni konsultant za organizaciju UNICEF i na projektima koje podržava Evropska unija, GIZ, OEBS/OSCE i Ministarstvo kulture i informisanja Vlade Srbije. Autorka je Strategije komunikacije Nacionalne akademije za javnu upravu Republike Srbije. Na osnovu Rešenja koje je izdalo Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu Vlade Srbije, akreditovani je predavač za programe obuka zaposlenih u državnoj upravi i lokalnoj samoupravi. Od 2015. godine predaje na studijskom programu za digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije, a od 2018. godine i rukovodi studijskim programom.