Otvoreno predavanje Branimira Brkljača: Šta mislim kad kažem marketing?

Otvoreno predavanje Branimira Brkljača:
Šta mislim kad kažem marketing?

Četvrto predavanje Digitalne akademije će 13. decembra na FMK održati Branimir Brkljač, pionir direktnog marketinga na Balkanu (Top Shop), storymaker i osnivač Mokrin House-a.

Branimir Brkljač FMK

Na otvorenom predavanju “Šta mislim kad kažem marketing” Branimir Brkljač će dati prikaz aktuelnih trendova koji danas definišu marketinšku komunikaciju i opis uzroka i razloga za njihovu pojavu. Na osnovu analize tih trendova, pokazaćemo i kakve nas promene tek očekuju.

Nakon sticanja velikog marketinškog i medijskog iskustva iz oblasti direktnog marketinga i prodaje, Branimir Brkljač danas drži predavanja širom sveta i piše kolumne na temu budućnosti medija i novih marketinških trendova na svom blogu iskusnipocetnik.com. Profesionalnu karijeru započeo je 1991. izbacivši na tržište Kosmodisk. U dekadi 1993–2013. bio je ko-osnivač Studio Moderna, koja je postala vodeća kompanija iz oblasti TV prodaje u regionu Jugoistočne Evrope, i koja je danas prisutna pod imenom brenda Top Shop. Osnivač je kompanije Terra Panonica, sa sedištem u banatskom Mokrin House-u – jedinstvenom centru za novu kreativnost,  koji organizuje različite edukativne programe za mlade u kreativnim granama industrije. Tokom prethodne četiri godine, centar je organizovao veliki broj radionica, predavanja, izložbi, festivala i seminara, kojima je prisustvovalo preko 600 preduzetnika i umetnika iz čitavog sveta.

Predavanje Branimira Brkljača na Katedri za digitalni marketing će se održati 13. decembra 2018. u 18 časova u sali 8 Fakulteta za medije i komunikacije (Karađorđeva 65, 4. sprat).

Molimo sve zainteresovane da, zbog velikog interesovanja i ograničenog kapaciteta sale, najave svoje prisustvo na adresu fmk@singidunum.ac.rs.