Međunarodna konferencija “(Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust”

By 15.04.2019Vesti

Međunarodna konferencija “(Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust”

Međunarodna konferencija posvećena (post)digitalnim komunikacijama, medijima, tržištu, poverenju i stvaralaštvu održaće se 18. aprila na Fakultetu za medije i komunikacije.

Međunarodna konferencija (Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust na FMK

Da li u vremenu kada digitalno kao prvi pravi metamedij postaje svakodnevnica, virtuelna realnost i brze komunikacije više nisu iznenađenje, već norma, možemo da govorimo o digitalnom kao o tekovini savremenog doba, ali i kao o otkriću iz prošlosti? Možemo li ovako rano, u prvim decenijama dvadesetog veka, govoriti o izazovima postdigitalnog doba?

Da li je prefiks ‘post’ opravdan ukoliko sâmo digitalno predstavlja uslov i povod za razgovor o postdigitalnom? Konferencija „(Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust“ ima nameru da postavi ova i druga pitanja i da ponudi mnoštvo mogućih odgovora u području (post)digitalne komunikacije, medija i tržišta, kao i da naglasi značaj poverenja kao etičke vrednosti, ali i socijalnog kapitala.

Najavljeni učesnici konferencije su najistaknutiji predavači iz zemlje i inostranstva, u oblasti medija, komunikacija i novih tehnologija:

Andrew McStay (School of Music and Media, Bangor University): “Empathic technology”
Mara Einstein (Queens College, City University of New York): “What is real on the Internet and what is not (from computer generated influencers to bots)”
Christopher Hackley (Royal Holloway, University of London): “Paratexts in digital communication”
Des Freedman (Goldsmiths, University of London): “What is the revolution of the ‘digital revolution’?”
Lazar Džamić (Fakultet za medije i komunikacije, Beograd): Fireside Chat

Konferencija će se održati na engleskom jeziku, bez prevoda.

Međunarodna konferencija (Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust na FMK
Međunarodna konferencija (Post)Digital Age: Media, Business, Technology, Trust na FMK
PROGRAM:

18. april 2019.
Fakultet za medije i komunikacije
Karađorđeva 65, Beograd

09:00 Registracija učesnika

09:30
Des Freedman (Goldsmiths, University of London): What is the revolution of the ‘digital revolution’?

10:30
Christopher Hackley (Royal Holloway, University of London): Paratexts in digital communication

11:15   Kratka pauza

11:30  Panel diskusija
Uroš Krčadinac (Fakultet za medije i komunikacije), Branimir Brkljač (Mokrin House), Aleksandar Fatić (Institut za filozofiju i društvenu teoriju i FMK), Goran Tomka (Fakultet za sport i turizam u Novom Sadu i UNESKO katedra za kulturnu politiku i menadžment). Moderator: Danica Čigoja Piper (Fakultet za medije i komunikacije)

13:00   Pauza za ručak

14:00 
Mara Einstein (Queens College, City University of New York): What is real on the Internet and what is not (from computer-generated influencers to bots)

14:45   Kratka pauza

15:00
Andrew McStay (School of Music and Media, Bangor University): Empathic technology

15:45  Kratka pauza

16:00  Fireside chat 
Moderator: Lazar Džamić (Fakultet za medije i komunikacije)