Nagrada UEPS za izdavački projekat godine

By 24.12.2019Vesti

Nagrada UEPS za izdavački projekat godine

Godišnja Nagrada Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) pripala je Centru za izdavačku delatnost FMK za knjigu Lazara Džamića i Džastina Kirbija “Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič“.

Marketing kroz sadržaj Lazar Džamić Džastin Kirbi FMK

Nagradu za izdavački projekat godine UEPS-a su na svečanosti u Dorćol Platz-u primili urednici FMK knjige Aleksandra Prole i Ivan Isailović.

Fakultet za medije i komunikacije od 2008. godine aktivno objavljuje knjige iz oblasti filozofije, teorije umetnosti, sociologije, psihologije, političke teorije, teorije filma, teorije medija i novih medija.

Nagrada UEPS FMK knjige Prole Isailović
Nagrada UEPS FMK knjige
O knjizi
Marketing kroz sadržaj: ultimativni vodič

“Čvrsto verujemo u to da bi Sadržaj trebalo da bude i etos i način razmišljanja svake organizacije – jedan širi pogled na načine pomoću kojih se zadobija pažnja potrošača u svetu u kome je ona deficitarna.”

Sadržaj prolazi kroz krizu identiteta – neki stručnjaci veruju da je preobrazio praksu marketinga, dok je za druge samo puki hajp: novo ime za ono što su oglašivači oduvek radili. Autori knjige iz različitih perspektiva i kroz mnogobrojne primere najboljih praksi pristupaju marketingu kroz sadržaj, grupišući diskusiju oko relevantnih tema kao što su monetizacija sadržaja, nativno oglašavanje, izazov merenja rezultata i dr. Na tragu iskustava stručnjaka i uticajnih pojedinaca, čitaoci mogu da se kreću kroz knjigu u skladu sa sopstvenim interesima i odaberu najkorisnije aspekte Sadržaja koje će primeniti na vlastite marketinške inicijative.

Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija, nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente i autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015). Predaje na Katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije.

Džastin Kirbi je konsultant, edukator i jedan od vodećih kritičara oglašavačke industrije, sa preko dvadeset godina iskustva kao digitalni strateg, producent i preduzetnik.