Vebinar Lazara Džamića: Podaci u marketingu

Šta zapravo znači upotreba podataka u marketingu? Koji su to podaci koji se koriste u različitim marketinškim disciplinama i kakva je njihova uloga u planiranju aktivnosti?

Lazar Džamić podaci u marketingu

Registar nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) organizuje vebinar o upotrebi podataka u marketingu, koji će voditi predavač FMK Lazar Džamić. Vebinar će se održati 3. decembra 2021. u 20 časova, a učešće je besplatno i otvoreno za sve zainteresovane.

Džamić će govoriti o „devet korpi podataka“ koje čine pejzaž marketing podataka u svakom razvijenom marketing sistemu, a saznaćete i na koji način upotreba podataka može pomoći razvoju vašeg poslovanja.
Pitanja predavaču možete postavite putem linka forms.gle.

Lazar Džamić je i jedan od najpoznatijih brend i marketing edukatora u regionu, sa više od 20 godina strateškog marketinškog iskustva na jednom od najkonkurentnijih tržišta na svetu. Jedan je od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju i saradnik najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Merkator, Adidas, Erste i drugi. Lazar je bio „Head of Brand Planning“ u Guglovom kreativnom think tank-u „ZOO“ u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju – „Creative Data Scientist“. Pre Gugla, Lazar je radio kao direktor za strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih omiljenijih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s, itd. Predavač je na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu, Business School Lausanne (BSL) i na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Bivši je član Kreativnog saveta Vlade Republike Srbije, gde je pomagao u različitim aspektima razvoja srpskih kreativnih sektora, a bio je i konsultant za kreativne industrije Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Kao novinar je bio saradnik britanskog „Gardijana“ i autor je popularnih knjiga u Srbiji. Čest je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.